יום רביעי, 27 באפריל 2016

מה קורה למחירים המגנטים בזמנים של חגים ובחורף

בימים האלו של ספירת העומר שבהם אין אירועים ואני מניח גם שפחות חוגגים שלא לדבר על השבוע של פסח שהכל חמץ וגם אין אפשרות לעשות אירועים, הרבה מאוד מנותני השרות בתחום האירועים פשוט מוצאים את עצמם ללא עבודה אלא אם כן מדובר בכאלו שעבורם תחום האירועים הוא השלמת הכנסה צדדית .

ועד שיש אירוע בתקופה כזאת הוא אירוע בודד מול מאות צלמי מגנטים או ספקים אחרים בתחום האירועים שמוכנים אפילו לבצע עבורכם את השירות תמורת סכום סימלי בלבד , לעומת מצב בו יש לא מעט אירועים בתקופת הקיץ שהיא בעיקרה תקופת החתונות. ובחתונה כמו בחתונה המחיר תמיד יהיה יותר גבוה מהמחיר הסטנדרטי ועל כבר דיברתי בפוסט הקודם שלי לגבי מגנטים לחתונה. כמובן שזה כולל גם את כל נותני השירות בתחום האירועים ולא רק את המגנטים.

אז מה קרה כאן בעצם למחירים ?
למי שהמגנטים מהווה עבורו פרנסה עיקרית אני מאמין שמחוסר ברירה הוא יאלץ לצאת ולעבוד במחיר יותר נמוך ממה שבדרך כלל הוא מתמחר , אבל בואו לא נשכח שבתחומים אחרים כמו למשל בעסקי הטקסטיל שבהם תהייה נסיקה במחיר בעונת החגים שאלו התקופות הלוחוצות והעמוסות יותר.
לכן כל ענף והמחירים שלו ובענפים אחרים כמובן שירדו המחירים כמו למשל מטריות בחורף לעומת מחירי המטריות בקיץ.
אבל גם את התאריך שלכם הוא לא בימי ספירת העומר או בתקופות החגים כדאי לכם לסגור עם צלם מגנטים לפני כי ההשפעה של התקופה החלשה מהדהדת עדיין ולכן גם כאן אפשר לנצל זאת ולסגור ספק מגנטים לאירועים במחיר אטרקטיבי במיוחד.

כמובן שאפשר להשליך מהנאמר לכל תחום, לא שאני מצפה שתקנו מעילים בקיץ אבל גם בזה תוכלו לראות שבסוף עונה המחירים יורדים כי החנויות לא רוצות למלא את המחסנים במאגרים כי לא יודע מה יהיה קו האופנה הבא.