יום רביעי, 24 באוגוסט 2016

צילום מגנטים בבריתה

איזה כיף לפתוח את הבוקר בהודעה מלקוחה מרוצה !
היום בבוקר, אחרי אירוע מאוד קשה שהתקיים אתמול,
זה התחיל בגלישה לאתר שלי  שבו כמובן היא מצאה את כל מה שרצתה לדעת לגבי מגנטים לאירועים, כמו כל אחד גם הייה חשוב לה לקבל מחיר זול, שירות טוב וכמובן תוצאה סופית מעולה.

הלקוחה השאירה לי הודעה במוקד הודעות חזרתי אליה, דיברנו מעט כמובן גם שהשיחה הייתה מאוד חמה ונעימה, לאחר מכן קצת שיגעתי אותה לבחור מסגרת. היא בחרה מסגרת למגנט מעט מיושנת, ואז עיבתי לה משהו אחר קצת יותר חדש. כמובן שנפגשנו באירוע והתחילו הצילומים.

במהלך האירוע גם צילמתי קצת תמונות סטילס וכמובן גם תמונות מגנט, אמנם חלק מהאורחים הלכו מוקדם והשאירו את המגנטים שלהם, אבל זאת לא בעיה שלי כבר :-) השארתי ללקוחה שתחלק להם את התמונות. למרות שבדך כלל מגנטים שלא לוקחים אני פשוט זורק, אין הרבה מה לעשות איתם.

מצורפת גם ההמלצה החמה שלה, אז תדעו שצלם מגנטים לאירועים זה אני ולא אחר !

תמונה של המלצה על צלם מגנטים לאירועים
צלם מגנטים מומלץ