יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

יום שישי השחור black friday


יום שישי השחור הגיע

יום שישי השחור כבר כאן, אולי כשאומרים את זה בעברית זה נשמע כל כך נורא, אבל אם אומרים את זה באנגלית black Friday  זה אולי נשמע פחות נורא, אבל כמה כבר המחירים האלו שכולם מורידים עושים שינוי, כי בנינו אם זה היה פעם נניח אחסון אתרים, בכל יום רגיל זה עולה בערך 8$ ויש את המבצעים הקבועים דרך כל מיני רישומים חדשים שמשלמים 3$ וביום שישי השחור מורידים את המחיר ל 2.65% אז בנינו, הם תמיד יכולים למכור את כל המוצרים האלו דווקא באותו מחיר, יום שישי השחור, זאת רק הזדמנות למכור את המוצרים האלו בצורה שתיראה לכל מי שרוכש את המוצרים בפחות כסף.

שישי השחור בתחום המגנטים

אבל האם צלמי המגנטים לאירועים גם הם מורידים מחירים ? לאן כבר המחירים האלו יכולים לרדת ? כתבתי על זה פוסט של ירידות המחיר המשמעותיות שיש בתעשיית המגנטים לאירועים.
אבל האם גם שירות של צילום מגנטים בצפון יכול להיות יותר זול למי שסוגר ביום שישי השחור ? גם אם האירוע מתקיים כמה ימים אחרי ?
האמת שזה אפשרי, אם יש צלם מגנטים לאירועים שרק רוצה למלא את היומן שלו באותו יום של שישי השחור, הוא יכול להציע חבילה זולה מאוד, ואז לסגור תאריכים קדימה להרבה זמן, אבל אז יש כבר הפסד של כסף, כי כמה כבר אפשר לרדת במחיר של יום שישי השחור.
אם היום שירות של צילום מגנטים נמכר במחיר של 400 ₪ למגנטים ללא הגבלה, מה יכולים לעשות ? למכור ב 200 ₪ את המגנטים ? שעלות חומרי גלם לאירוע עומדת על 70-100 ₪ חומרי גלם, עלויות של מיסוי, עלויות של דלק הלוך חזור להגיע לאירוע שעומד גם על 50-70 ₪, על זה יש להוסיף מיסים לכל אירוע בעלות 50 ₪ לכל הפחות עוד בלאי של ציוד שגם יכול להגיע למחיר של 50 ₪, בחשבון פשוט 70+70+50+50 זה מגיע למחיר של 240 ₪, מה שאומר שבשביל לצאת לאירוע הצלם מוציא מהכיס 40 ₪ ומשלם כסף בשביל לעבוד באירוע שלכם, אז בבקשה אם אתם מחפשים שירות של מגנטים לאירועם תעשו טובה, אל תנסו למצוא כזה ביום שישי השחור, ואם כבר מצאתם זה בטח מישהו שרק העלה את המחיר שלו ל 900-1500 ₪, שזה המחיר המקורי שנהוג לשלם על צילום מגנטים לאירועים ואז מציע לכם את השירות במחיר ממש זול, או אפילו מחיר נורמלי של 750 ₪ במקום 1500 ₪, שבימים רגילים אם תחפשו צלם מגנטים את בהחלט תצליחו למצוא צלם מגנטים במחיר שיהיה גם נמוך מ 750 ₪.

מחיר זול הוא לא מחייב

האמת שמחיר זול, הוא לא מחיר שמחייב, ושאני מתכוון למחייב זה מחייב שני הכיוונים, הכיוון הראשון זה לא מחייב את צלם המגנטים, כלומר הוא לא מחויב להגיע, ממה שאני מכיר הרבה צלמי מגנטים לאירועים מציעים מחיר זול, ואז אחרי המחיר הזול אם נכנס להם אירוע שהם ירווחו בו קצת יותר הם באותו הרגע מבטלים מולכם וישלחו אתכם למצוא צלם מגנטים אחר, או שפשוט יעברו את האירוע למישהו אחר, אז אם הזמנתם את משה (שם לצורך הדגמה בלבד, השם האמיתי שמור במערכת) ופתאום מגיע אליכם מישהו אחר חובבן שרק יצלם ויוצא לכם כמות מבזה של מגנטים באירוע, אתם לבטח תתבאסו, ואם לא אתם אז האורחים שלכם יתבאסו לגלות שהם פתאום רוצים מגנט למזכרת והכמות שהוזמנה כבר הגיעה למגבלה שלה.
אבל מהצד השני, המחיר הזול הזה גם לא מחייב שתקבלו את מה שדיברתי עליו לפני זה, יכול מאוד להיות שהמחיר הזה יכלול בתוכו שירות מעולה, צלם מקצועי אדיב וחייכן, אבל כאן כבר ההחלטה היא שלכם, תעשו החלטה עם הרבה שיקול, עד כמה האירוע שלכם חשוב עבורכם, אם מדובר על אירוע כמו יום הולדת קטנה, אז זה בסדר שיצאו לכם רק 70 מגנטים במקום 100-150 מגנטים אבל אם זאת חתונה שבה יצאו לכם רק 79 מגנטים על כמות מוזמנים גדולה מאוד כאן כבר יכולה להיות בעיה מאוד תמידית בעיני האורחים שלכם.