יום שלישי, 19 במאי 2020

מה שלא יגלו לכם על צילום מגנטים

שאתם תתחילו לחפש צילום מגנטים אתם תיתקלו בהמון מידע, וגם בהמון דברים שידאגו להסתיר ממכם, ובשביל שלא יספרו לכם סיפורים על צילום מגנטים לאירועים בטבריה, יש כמה דברים שאני רוצה לגלות לכם, כאלו שבאת יתנו לכם מידע וערך, כאלו שבאת יענו על השאלות שלכם, כי לא משנה היום איזה מצלמה יש לאותו צלם מגנטים, או איזה מדפסת הוא עובד איתה בשביל לפתח לכם את התמונות, כל הדברים האלו הם לא משה שקובע את האיכות של מה שתקבלו בסוף.

רשימת הדברים שלא יגלו לכם :

1. לא יגלו לכם שאין דבר כזה יותר מגנטים לא איכותיים, או לפחות ככה אני מקווה, כי אחרי הכל העלות של חומרי הגלם היא כל כך זולה שאני מקווה מאוד שאין מישהו שמנסה לחסוך עליכם בזה.
כן, גם אם הוא מוכר מגנטים רק ב 400 ש"ח, אולי הוא פשוט רוצה לעבוד ולא איכפת לו לעבוד במחיר נמוך, כמו כל החמולוגיים שמוכרים מגנטים ולא מוכנים לעבוד במחיר שנמוך מ 1500 ש"ח, יש כאלו שצריכים לעבוד כאן ועכשיו ומוכנים לצאת לאירוע במחיר יותר זול.

2. לא יגלו לכם שלמינציה למגנט זה רק הסוואה כי חומרי הגלם לא איכותיים בככל.
מי שעובד עם חומרי גלם איכותיים שזה אומר דפי פוטו ברמה גבוה, עם מדפסת שיש לה דיו מקורי, לא צריך לשים למניציה על המגנט, רק מי שעובד עם דיו מזויף ולא איכותי שזה גם בד"כ על מדפסות יותר זולות ומאוד לא איכותיות ישים למניציה על המגנט.

3. לא יגלו לכם שמגנטים ללא הגבלה הםא לא באמת ללא הגבלה, לא יגלו לכם שיש כמות מוקצבת של מגנטים שבכל מקרה תצא באירוע שלכם, לא משנה איזה חבילה תסגרו, אלא אם באמת תסגרו צילום מגנטים לפי כמות ולא לפי זמן עבודה.

4. לא יגלו לכם שאין צורך בכלל בשני צוות לאירועים שהם עד 250 מוזמנים, איש צוות אחד מקצועי וזריז יצליח להפיק לכם מגנטים לאירוע בלי בעיה וגם בכמות נדיבה מאוד, יש מקרים שזה יקרה גם כשיש יותר משני צוות שעובדים ביחד.

לסיכום :

לא יגלו לכם שגם את הפוסט הזה שנכתב הם בטח רוצים להסתיר, לא יגלו לכם על קבוצות הווצאפ של העברת אירועים, לא יגלו לכם שלוקחים עמלה לכל מישהו שמגיע לאירוע ושיש לא מעט כאלו שהפרנסה שלהם היא להעביר אירועים לצלמי מגנטים ולא איכפת להם מהאירוע שלכם, לא יגלו לכם שעבורםפ זה עוד יום עבודה, ולא כולם רואים את האירוע שלכם בתור אירוע חשוב.