יום ראשון, 2 ביוני 2019

חשבתי שכבר נתקלתי בהכל

האמת שחשבתי שכבר נתקלתי בהכל וראיתי כמעט כל דבר אפשרי, אבל הפעם הלקוחות שלי הצליחו להפתיע אותי.

אם פעם הייתי הולך לאירועים ושהזמינו אותי בתור שירות רגיל של צילום מגנטים ואז אני מגלה שאני גם הצלם של האירוע זה בסדר, כבר ראיתי את זה יותר מפעם אחת, וזה לא משהו שאני מתפלא אם אני נתקל בו.

אבל שלקוח מתקשר אליי ומזמין שירות של צילום מגנטים לאירועים ומקבל הצעת מחיר משתלמת מאוד של 700 ש"ח בלבד עבור צילום מגנטים לאירוע שלו ואז הוא מחליט לסגור מולי, כמה שעות אחרי (האמת שקצת פחות מכמה שעו יותר נכון אחרי 40 דקות בערך)

ואז הוא מבקש ממני אם אני יכול גם לעשות עוד כמה תמונות אווירה במהלך האירוע, כמובן שלא היססתי והסברתי לו שאין עם זה בעיה בכלל ואשמח לעשות לו עוד כמה תמונות אווירה במהלך האירוע, וזה יהיה ללא תוספת של תשלום.

אז הלקוח הנחמד לקח את זה בכיף וכמובן וזם, וכל זה עוד לפני שבכלל הגעתי לאירוע, אנחנו יום לפני האירוע והלקוח מגיע בדרישות וכמובן אני אעשה הכל שהלקוחות שלי יהיו מרוצים, אז בנימוס אמרתי לו שאין בעיה, אני גם בטוח שבמקרה כזה גם הלקוח יבוא ויוסיף מעצמו טיפ.

כמה דקות אחרי ושוב עוד שיחה מאותו הלקוח, שמתקשר ושואל אם אפשר לעשות לו גם כמה קטעי וידאו !!!!!

מה נסגר ? ! 

אתה רוצה גם וידאו גם סטילס וגם מגנטים לאירוע שלך וכל זה ב - 700 ש"ח ????

האמת שאני מבין שאנשים לא רוצים לשלם בכלל כסף אבל לבקש את כל העולם זה מרגיש לי כבר כמו חוצפה ממש גדולה, כי בנינו מה אתה מצפה שאני אעשה באירוע שלך עוד ? אולי להיות גם התקליטן במקביל ובין לבין גם למלצר.
אם כבר אני נזכר באירוע שבו הייתי הצלם של האירוע ובנוסף גם הצלם של המגנטים ופתאום הביאו בידורית כזאת (נו רמקול כזה שמחברים אליו שירים וכאלו).
וזה לא עבד להם אז ביקשו לחבר את זה למחשב שלי (יואווו איך אני אפתח לכם מגנטים אם מישהו ישב לי על המחשב) בקיצור חיברו לי למחשב ואני הייתי צריך לדאוג גם שיתנגנו שירים.
אבל זה כבר עבר ועכשיו מגיע דור חדש שרוצה את הכל בלי לשלם.

אני שואל את עצמי איך זה מגיע למצבים האלו ?

מה גורם לאנשים לחשוב שאני צריך לעשות להם את הכל באירוע, גם לצלם גם גם להפיק מגנטים וגם לעשות להם וידאו וגם את הכל במחיר של כלום כסף ?

אני מודע לזה שהיום המצב לא הכי מזהיר מבחינה כלכלית ומצד שני אני רואה בכל שנה שנשבר שיא חדש של טיסות יוצאות לחו"ל, מי שאין לו באמת כסף פשוט לא טס !

מה אתם חושבים ? אני שומע את אלו שאומרים שגם ככה לא יצליחו לקנות דירה אז לפחות יהנו מהכסף ולא יחסכו ! אתם אפילו לא מנסים !!!! אז איך תצילחו ??? אתה יכול להגיד על משהו שאתה מצליח אם אתה לא מנסה ? אני תמיד בגישה שצריך לנסות ורק אז להחליט אם אתה מצליח או לא .

וזה לא משנה אם מדובר על מגנטים לאירועים או כל תחום אחר, אבל בחיית אנשים תעשו טובה מה אתם חושבים שאם אני אהייה גם צלם מגנטים גם צלם וידאו גם תקליטן באירוע שלכם מה עוד אתם רוצים שאני אעשה ? אולי להישאר לנקות שירותים אחרי האירוע, באמת שזה כבר גובל בחוצפה לבקש את הדברים האלו בלי להגיד "כמה יעלה לי להוסיף?"