יום חמישי, 27 ביוני 2019

אירועים מהיום להיום

השבוע קרה לי משהו מוזר שעדיין לא קרה המון זמן או יותר נכון לא קרה לי אפפעם מאז שאני עושה מגנטים,
השבוע 2 אירועים אנשים פשוט יצרו קשר וביקשו צלם מגנטים שיגיע לצלם להם את האירוע והכל מהיום להיום.

בשעה 18:00 בערב בערך אני מקבל טלפון מלקוחה שצריכה צלם מגנטים שיגיע לאירוע שלה ואז יום למחרת זה שוב קורה והים אני בהלם טוטאלי שזאת השיחה השלישית שאנשים מחפשים מגנטים מהיום להיום.

אז החלטתי לבדוק למה זה קורה שאנשים מחפשים מישהו שיעשה להם מגנטים בדקה ה - 90 ואיך זה שאם הם יודעים כבר שהם רוצים מגנטים לאירוע למה הם פתאום מתקשרים ורוצים לסגור את זה בדקה ה90 מה גורם לאנשים לחשוב שזאת התנהלות נכונה.

מה שעשיתי זה דבר פשוט,

יצרתי קשר עם שלושת הלקוחות כי ממש הייה לי חשוב להבין למה הם סגרו מולי מהרגע להרגע מסתבר שלכולם יש את אותה סיבה בדיוק !

הבריזו להם !

ואני אומר לעצמי איך מישהו יכול להבריז לאנשים מאירוע ?

מה עובר לצלמי מגנטים שהם עושים דבר כזה ?!

בדרך כלל מה שקורה הרבה מאוד אנשים מחפשים צלם מגנטים לאירוע קטן ואז הם בונים על זה שאותו צלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע והרבה מאוד צלמי מגנטים שרק עכשיו נכנסו לתחום הזה של צילום אירועים מפחדים לקחת על עצמם אחריות בצילום האירוע עצמו בנוסף למגנטים.
וזה גם מה שאנשים מחפשים, הם קודם כל מחפשים מחיר זול ואחרי שהם מצאו מחיר זול מאוד הם מיד סוגרים עם אותו צלם מבלי לדעת מה יגרום לו לבוא או לבטל להם את האירוע גם ביום שלפני.

בגלל זה לפני שאתם רצים לסגור מול צלם מגנטים ולא משנה אם מדובר על אירוע קטן או אירוע גדול מאוד תבינו בדיוק מול מי אתם נמצאים, במיוחד באירועים שאתם בונים על צלם שיהיה גם הצלם של האירוע שלכם.

רק עוגמת הנפש שתיגרם לכם והלחץ שאתם תהיו בו הוא לא שווה את החיסכון הזה שאתם רוצים לעצמכם של 200-300 ש"ח.
תעשו את החשבון שלכם מה שווה לכם ומה לא לפני שאתם סוגרים רק לפי מחיר.