יום חמישי, 13 ביוני 2019

מגנטים או בלוקים

מגנטים או בלוקים לאירועים אחד נגד השני [מה עדיף ולמה]


כבר תקופה מאוד ארוכה (כן, יותר מעשר שנים) שאני עוסק בתחום מגנטים לאירועים וכל פעם רואה שינויים שחלים בתחום הזה, בהתחלה אלו היו מגנטים עם הולגרמה, אחרי זה באו מגנטים עם קאפה מיוחדת ואז הגיעו המגנטים בצורות.

היום המגנטים קיבלו עוד טוויסאט חדש וזה האינסטה בלוק או אינסטבלוק או במילים שלי בלוקים מעץ לאירועים ואני חושב לעצמי מה עדיף יותר.

אחרי שאתמול הייתי באירוע בתור אורח וכבר יותר מפעם אחת יצא לי לראות את הבלוקים האלו באירועים אני רוצה לערוך השוואה בעד ונגד הבלוקים אל מול המגנטים.

נתחיל בחסרונות של המגנטים : 

החסרון היחיד שאני מוצא באטרקציה הזאת הוא שהיא יחסית מיושנת ואין בה משהו מעורר, למרות שהיא ללא ספק האטרקציה שאנו רואים היום כמעט בכל אירוע ואין באטרקציה הזאת עוד משהו שיכול להוות חיסרון, נכון שתמיד יש עוד המון אטרקציות אבל חוץ מזה שהיא מיושנת אין בה שום חסרון.
אם נניח אני זוכר שהייתה תקופה שהתחילו להביא תא צילום לאירועים, תא הצילום הזה הוא אחד הדברים הנוראים ביותר שקיימים מהסיבה שהוא יוצר תור של אנשים שעומדים בכניסה לתא להצטלם, כל אותם אנשים עוזבים את הרחבה ובמקום לרקוד ולהינות הם יעומדים בתור, בחיית נו, אנשים באים לחתונה רק בשביל לעמוד בתור.

ועכשיו אני חייב לכתוב קצת על החסרון של הבלוקים מעץ לאירועים ועד כמה באמת יש להם יתרונות.

נתחיל במה שעברתי מול המגנטים, החסרון הראשון של הבלוקים הוא שהם אטרקציה מאוד יקרה ביחס למגנטים, היא עולה לפחות פי 3 ממה שעולים מגנטים לאירועים.
בנוסף מדובר על אטרקציה מאוד יקרה ולכן גם אם הלקוח שמזמין את השירות לא ביצע הזמנה ללא הגבלה במחיר ממש גבוה סיכוי נמוך מאוד שגם אתם תזכו לצאת מהאירוע עם בלוק כזה למזכרת ברגע שמגבילים בכמות הסיכוי לצאת עם מזכרת כזאת הוא מאוד נמוך.

אז אם כבר אתם בוחרים בבלוקים במקום המגנטים תעשו טובה ותשקיעו הרבה יותר ממה שאתם חושבים להשקיע בשביל שבאמת האורחים שלכם יהנו מהאירוע ומהמזכרת שאתם מכינים להם.